Pytania i odpowiedzi

 

1. Złożyłem zamówienie na części, kiedy mogę spodziewać się dostawy?

Zamówienia naszych klientów, są realizowane w ciągu 24h od opłacenia zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizujemy tego samego dnia roboczego.

2. Czy wybrana część będzie pasować do mojego pojazdu?

Aby nasz konsultant mógł dobrać część do podanego pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN pojazdu oraz ewentualny numer części.

3. Chciałbym złożyć zamówienie za pobraniem.

Wysyłka za pobraniem realizowana jest u wybranych przewoźników.

4. Chciałbym uzyskać status stałego klienta i otrzymać dodatkowe rabaty.

Każdy klient B2B może otrzymać taki status oraz indywidualnie przyznane rabaty, nawet do -20% za dowolne zamówienie. Jeżeli jesteś już naszym stałym klientem, tym celu prosimy o kontakt z biurem obsługi.

5. Czy mogę odebrać część osobiście?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym opłaceniu zamówienia oraz wskazaniu przybliżonej godziny odbioru (w czasie pracy sklepu).


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pomoc konusltanta: 572 306 725
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium