Zwroty i reklamacje

Jeśli zakupiona część samochodowa nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 7 dni roboczych od momentu, gdy otrzymamy zwróconą część. Pamiętaj, że zwracany produkt musi być w oryginalnym stanie, nieużywany oraz posiadać oryginalne etykiety.

 

Jeśli zakup był związany z prowadzoną przez Ciebie działalnością, to sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu w ramach odstąpienia od umowy

 

Aby zwrócić część samochodową, postępuj według poniższych wskazówek:

 

Zwrot towaru Reklamacja towaru

1

Masz prawo odstąpić od Umowy zawartej z TAP24 bez podania przyczyny
w terminie 14 dni od daty odebrania zamówienia.

 

1

Prawo reklamacji towaru przysługuje w przypadku: uszkodzenia paczki w transporcie, niekompletnego zamówienia, otrzymania innego produktu, otrzymania nieprawidłowej ilości produktu, uszkodzenia wykrytego podczas użytkowania.

2

Aby odstąpić od zawartej umowy należy wypełnić

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY,

oraz dostarczyć go drogą elektroniczną na adres sklep@tap-worldwide.com lub załączyć do paczki z zwrotem.

2

Aby złożyć reklamację należy wypełnić

FORMULARZ REKLAMACJI

oraz dostarczyć go drogą elektroniczną na adres 

sklep@tap-worldwide.com

3

W przypadku zwrotu części lub całości zamówienia, odeślij zwracane produkty wraz z oryginalnym opakowaniem producenta na adres:

TRADING AUTOMOTIVE PARTS Sp. z o.o.
ul. Obornicka 4
62-002 Jelonek, gmina Suchy Las

lub skorzystaj z formularza

https://tap24.pl/zwrot

3

Nasz pracownik skontaktuje się z klientem w celu ustalenia sposobu odbioru reklamowanego produktu.

 

 

 

 

4

Klient dokonuje zwrotu na własny koszt.

Przesyłkę należy nadać bezpośrednio na adres wskazany w punkcie 3.

Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.

 

 

4

W przypadku uszkodzenia produktu podczas użytkowania należy dostarczyć drogą elektroniczną lub dołączając do paczki zwrotnej dokumenty:

  • dokument potwierdzający montaż reklamowanej części w danym samochodzie , który zawiera co najmniej: numer nadwozia samochodu, w którym zamontowano część, datę montażu, przebieg samochodu, 
  • dane podmiotu montującego reklamowaną cześć. 

5

Możliwość zwrotu przysługuje TYLKO na części wcześniej niemontowane oraz nie posiadające śladów użytkowania. Pamiętaj, aby solidnie zabezpieczyć zwracany produkt, ponieważ jako nadawca odpowiadasz za wszelkie szkody powstałe podczas transportu.

5

Decyzja reklamacyjna zostanie przesłana drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

 

PAMIĘTAJ! Opakowanie producenta jest integralną częścią zamawianego produktu, w przypadku zwrotu zakupu NALEŻY zwrócić również oryginalne opakowanie producenta! W przeciwnym razie zostaje odliczone do 50% wartości zwrotu.  
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pomoc konusltanta: 572 306 725
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium